منوی بالای صحه

۱۳۹۶ آذر ۴, شنبه

برنامه های شبکه الکوثر Al-Kawthar

برنامه های شبکه الکوثر Al-Kawthar 

برنامه‌های مذهبی
احکام الاسلام، الاطروحه المهدویه، حقائق التاریخ، ربیع القلوب، مرفا الکلمه

برنامه‌های سیاسی
اخبار، ایران فی دائرة الضوء، نقطه و حوار، هنا بیروت، اخبار مذهبی، استودیو قاهره

برنامه‌های اجتماعی
صباح الکوثر، مع المشاهدین، حوارات شبابیة، مسائل و حلول، حواء، مسابقه الرمز

تولیدات فیلم و سریال
سریال جابر بن حیان، سریال خاک و عشق، سریال گریه نکن سرزمین من، سینمائی تولدی دیگر، سینمائی موش، سینمائی رویاهایت را به خاطر بسپار، سینمائی هیام، سینمائی هولوکاست، سینمائی فرار از کوفه و سینمائی زخم زیتون.

آثار دوبله
سریالهای یوسف پیامبر - امام علی - تنهاترین سردار- ولایت عشق - مریم مقدس - مردان آنجلس - صاحبدلان - روز حسرت - خاک سرخ - شب دهم -خواب و بیدار - مسافری از هند - او یک فرشته بود و…

برترین برنامه‌ها
برنامه ربیع القلوب، این برنامه قرآنی بوده و به تهیه کنندگی سید ابراهیم حسینی است

برنامه مع المشاهدین، برنامه‌ای اجتماعی و با دعوت از شخصیتهای مطرح سینمای ایران مخاطبان خوبی را در سطح جهان عرب دارد

برنامه اخبار مذهبی، برنامه‌ای است که توسط گروه خبر وسیاسی شبکه الکوثر تولید و پخش می‌شود

برنامه‌های مستند
مستند وقتی ابرها پائین می‌آیند از تولیدات شبکه جهانی الکوثر که به موضوع عزاداری حسین بن علی در شهر محمودآباد هند می‌پردازد در بخش مستند سی امین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت دو جایزه در بخش بهترین تصویربرداری و بهترین تدوین، شد و در نهایت جایزه بهترین تصویربرداری را از آن خود کرد. مستند وقتی ابرها پائین می‌آیند به موفقیتی دیگر دست یافت و در سال ۲۰۱۲ در جشنواره صدای مستند دبی حضور یافت. این جشنواره هرساله مستندهای تولیدی فاخر داخلی و خارجی را رصد و از بین آنها سه اثر را انتخاب و طی مراسمی با دعوت از عوامل آن به نمایش گذاشته و درحاشیه آن به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مصاحبه مطبوعاتی مبادرت می‌ورزد.

-برنامه پارسیان زنگبار از مستندهای تولیدی این شبکه درزنگبار بوده که در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی به عنوان بهترین فیلم مستند انتخاب شد.

-سینمائی تولدی دیگر از تولیدات این شبکه به کارگردانی عباس رافعی در جشنواره جام جم به دریافت دو جایزه بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین جایزه ویژه بیداری اسلامی دست یافت.

تله فیلم فرار از کوفه که در شبکه جهانی الکوثر تهیه گردید در جشنواره الغدیر در کشور عراق به دریافت جایزه بهترین فیلم تلویزیونی نائل گردید.

مستند وقتی ابرها پائین می‌آیند یا شیعیان هند در پنجمین جشنواره بینالمللی سینما حقیقت نیز تندیس بهترین کارگردانی بخش آیینی دریافت کرد.

کلیپ دم بلون الماء از تولیدات شبکه الکوثر در عربستان در چهارمین جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی موفق به دریافت جایزه بهترین کلیپ با موضوع بیداری اسلامی شد.

برنامه ۱۸۰ درجه از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر در ششمین جشنواره الغدیر نجف اشرف موفق به کسب بهترین برنامه کودکان و نوجوانان شد.

مستند پروانه‌های سفید نیز از تولیدات فاجر این شبکه بوده که در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سال ۱۳۹۴ کاندید بهترین مستند شد

مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
شبکه الکوثر Al-Kawtharفرکانس شبکه الکوثر Al-Kawthar
برنامه های شبکه الکوثر Al-Kawthar






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر