منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

درباره ماهواره پارسی

درباره ماهواره پارسی

ماهواره پارسی ، سعی میکند به روز ترین مطالب و مفید ترین آنها را برای علاقه مندان تهیه کند .

آخرین فرکانس ماهواره های قابل دریافت در ایران،آموزش نصب و تنظیم دیش ماهواره،آموزش جهت یابی  و موقعیت یابی و تنظیمات دیش،آموزش و مقالات مفید و ارزشمند ، اطلاعات به روز و دقیق درباره ماهواره ها و شبکه های ماهواره ای و تلویزیونهای ماهواره ای،آخرین فرکانس شبکه ها و کانالهای ماهوره ای،و اطلاعات مفید دیگری در زمینه ماهواره و شبکه های فارسی زبان در اینجا گرداوری میشود .

ماهواره پارسی سعی میکند تمام نیازهای فارسی زبانان و ایرانیان به ماهواره و شبکه های ماهواره ای را برطرف کند .آخرین اخبار و تغییرات فرکانس ماهواره ها و شبکه های تلویزیونی را از طریق این پایگاه میتوانید بدست آورید .

ماهواره پارسی به هیچ گروه ،حزب و یا دسته سیاسی وابسته نیست و از هیچ گروهی حمایت نمیکند و از طرف هیچ سازمان یا نهادی یا شرکتی پشتیبانی نمیشود . تمامی مطالب و مقالات ماهواره پارسی  در نهایت انصاف و بی طرفی ودوری از گرایشات حزبی و سیاسی نگارش میشود .

ماهواره پارسی  هیچ مسئولیتی در قبال محتوای شبکه ها ، و برنامه های آنها ندارد و صرفا اطلاعات و آمار دسترسی ، فرکانس و سوابق شبکه ها را نمایش می دهد.


علاقه مندان به همکاری به بخش تماس با ما یا تبادل لینک مراجعه کنند .
و یا میتوانند از طریق گوگل پلاس  و یا بخش اخبار پیگیر اخبار باشند .
مدیران و گردانندگان محترم شبکه های تلویزیونی ، در صورت عدم تمایل به قرار گرفتن توضیحات در قسمت درباره شبکه و یا انتقادات دیگر میتوانند با ایمیل
 persian.Satellite@gmail .com 
مکاتبه  کنند .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر