منوی بالای صحه

۱۳۹۶ آبان ۱۹, جمعه

تلویزیون اندیشه andisheh

تلویزیون اندیشه  ANDISHEH

شبکه اندیشه کانال تلویزیونی فارسی‌زبان ماهواره‌ای است. این شبکه خبری–تحلیلی و آموزشی برنامه‌های چندزبانه/چندفرهنگی شامل اخبار، تحلیل، گفتگو، فرهنگ، فیلم و موسیقی خود را از طریق ماهواره کهکشان، یوتل‌ست و هات‌برد و یاه‌ست در قاره‌های آمریکا، اروپا و آسیا پخش می‌کند.
شعار این شبکه این است که : ما در پی ساختن ایرانی هستیم مبتنی بر آزادی، دمکراسی، عدالت اجتماعی، تساهل، مدارا و چندگرایی.


تلویزیون اندیشه
تلویزیون اندیشه


مرکز پخش شبکه اندیشه در وودلند هیلز، کالیفرنیا قرار دارد و با اینتل‌ست گلکسی۲۵ به ایالات متحده و کانادا، با یوتل‌ست هات‌برد۸ به بیش از ۵۰ کشور اروپایی و خاورمیانه، از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، اتریش ، سوئد، اسپانیا، ایران، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، قطر، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان می‌فرستد.

برنامه‌های این شبکه چندفرهنگی است و شامل اخبار، تحلیل، گفتگو، فرهنگ، فیلم و موسیقی می‌باشد که تولیدات محلی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، ارمنی و آشوری هستند. و توسط افراد مختلف ساخته می‌شود.

به گفته وبسایت این شبکه، «اخبار ما برای ارائه حقایق صرف، بی‌طرف، اطلاع رسان و بازتابی از نیازهای منطقه ای و فرهنگی مخاطبان ما برنامه‌ریزی شده است. این ترکیب به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع ایرانیان امروز است که از منابع رسانه‌های مین استریم محروم هستند.»

شبکه تلویزیونی اندیشه به دفعات مورد پارازیت اندازی قرار گرفته و بسیاری از برنامه های آن ، سیاسی و ضد حکومت مذهبی در ایران است و سمت و سویی براندازانه  و کاملا و علنا مخالف حکومت موجود در ایران را دارند .

برنامه های این شبکه بیشتر مباحث و گفتگوهایی است که درایران امکان آن میسر نیست . مباحث سیاسی و اجتماعی ، تاریخ اسلام و ادیان دیگر ، اندیشمندان و فلاسفه غرب و شرق و جامعه مدنی ایران ، حقوق بشر و موارد این چنینی مربوط به تفکرات سیاسی اجتماعی ، اندیشه و مکاتب مختلف ، عمده برنامه های این شبکه هستند .

پایگاه رسمی تلویزیون اندیشه

شبکه تلویزیونی اندیشه تعطیل شد
شبکه اندیشه
شبکه تلویزیونی اندیشه بار دیگر کار خود را از سر گرفت
شبکه اندیشه در ازای پول هر کاری میکند
شبکه اندیشه تعطیل شد
به توپ بستن مجلس شورای ملی به فرمان محمد علی شاه قاجار
استبداد در برابر مشروطیت


مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلوزیون اندیشه  ANDISHEHفرکانس تلوزیون اندیشه  ANDISHEH
برنامه های تلوزیون اندیشه  ANDISHEHپخش زنده اندیشه ANDISHEH LIVE

اندیشه تی وی،کانال اندیشه،تلویزون اندیشه،شبکه اندیشه،اندیشه ماهواره،اندیشه زنده،اندشه ارشیو،اندیشه پخش،اندیشه فرکانس،تلگرام اندیشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر