منوی بالای صحه

۱۳۹۶ آبان ۲۷, شنبه

تلویزیون کانال یک channel one

تلویزیون کانال یک Channel one
کانال یک شبکهٔ تلویزیونی سیاسی ایرانی است که از شهر لس آنجلس برنامه پخش می‌کند. برنامه های این شبکه عموما سیاسی و رویکردی مخالف نظام حاکم بر ایران و یا انتقادی وبراندازانه دارند .

این تلویزیون با مدیریت شهرام همایون فعالیت می‌کند.
شهرام همایون (زاده ۱۳۳۴ خورشیدی) فعال و مخالف سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.  در ۲۶ دی ۱۳۸۷، همایون توانست تجمعاتی از طرفداران جنبش «ما هستیم» را در ۸ شهر ایران ترتیب دهد.


کانال یک
کانال یک

اخیراً با حمایت جنبش «ما هستیم» یک گورستان سمبلیک در شهر نیویورک ساخته شده‌است و در آن سنگ قبرهایی با نام قربانیان سیاسی مثل ندا آقا سلطان که در سال ۱۳۸۸ کشته شده‌اند قرار دارد.همایون خواستار تغییر نظام حاکم در ایران است و اعتقاد دارد باید با نظام ایران رفتاری همانند رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی انجام شود و تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار بگیرد و سران آن از مسافرت به کشورهای غربی محروم شوند و اموال آنها در خارج از کشور ضبط شود.

 تلویزیون کانال یک ، جنبشی سیاسی را علیه نظام جمهوری اسلامی به نام «ما هستیم» پایه‌گذاری کرده‌است، و تا کنون ۵ فراخوان تظاهرات در ایران اعلام کرده‌است.

 در صورت شناسایی افراد مرتبط با این شبکه از طرف ایران مجازاتهای سنگینی از طرف حکومت ایران در نظر گرفته می شود و این شبکه و برنامه های آن جزو خط قرمزهای نظام و عناصر برانداز و ضد حکومت شناخته می شوند .

برنامه های این شبکه اکثرا مورد پارازیت اندازی قرار می گیرند و برنامه سازان آن به طور سازمان یافته  از طرف دستگاههای نظامی و امنیتی ایران  مورد تهدید قرارمی گیرند و معمولا یا وبسایت یا صفحات مجازی آنها حک می شود و یا مورد حملات سایبری قرار می گیرند .

افراد و دست اندرکاران این شبکه عموما وابستگان یا علاقه مندان به نظام شاهنشاهی ایران و یا افراد مرتبط با آن هستند که با انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ مجبور به ترک ایران و مهاجرت به آمریکا شده اند .

مهران مدیری ، طنزپرداز، کارگردان و  برنامه ساز  معروف ایرانی در برنامه شوخی کردم به مواردی اشاره کرده که به کنایه اشاره به همین شبکه و شهرام همایون و برنامه هایش دارد .

پایگاه رسمی کانال یک 

بازگشت بی دلیل شهرام همایون به تلویزیون کانال وان+ تصویر
"شهرام همایون" عامل اختلاف افکنی در بین اپوزیسیون
خیانت شهرام همایون به بختیاری ها
ماجرای کلاهبرداری شهرام همایون از علیرضا نوریزاده
افزایش حمایت از «تجزیه‌طلبی» ایران در تلویزیون شهرام همایون
چه کسی کانال یک (channel one) را تعطیل کرد؟!
سیاستهای دینی حکومت پهلوی
سلطنت طلبان
همه چیز درباره جریان سلطنت طلب در ایران
مشکل حل نشدنی سلطنت طلبان
شهرام همایون
فیسبوک کانال یک


مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلوزیون کانال یک channel oneفرکانس تلوزیون کانال یک channel one
برنامه های تلوزیون کانال یک channel one

کانال یک،کانل یک همایون،کانال یک ماهواره،کانال یک ارشیو،کانال یک پخش زنده،شبکه کانال یک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر