منوی بالای صحه

۱۳۹۶ آبان ۲۷, شنبه

تلویزیون کانال جدید newchannel

تلویزیون کانال جدید Newchannel

تلویزیون کانال جدید ، رسانه اصلی حزب کمونیست کارگری ایران و در واقع ارگان دوفاکتوی حزب کمونیست کارگری ایران است.

حزب کمونیست کارگری ایران معروف به  "حککا " حزبی سیاسی و مخالف جمهوری اسلامی ایران و طرفدار استقرار جمهوری سوسیالیستی در ایران است.
که یک حزب کمونیستی است که خود را متعهد به سازماندهی انقلاب اجتماعی طبقه کارگر برای برچیدن نظام سرمایه داری و برپایی جامعه‌ای مبتنی بر برابری اقتصادی و اجتماعی می‌داند. این حزب در سال ۱۳۷۰ شمسی تأسیس شد .

برنامه های این شبکه عموما سیاسی ،انتقادی و همچون شبکه های دیگر سیاسی جنبه براندازانه و ضد حکومت ایران دارد .اخبار سیاسی مربوط به ایران ، تحصن کارگران و مطالبات کارگری ،اوضاع معیشت و حقوق مدنی مردم ،حقوق بشر و حقوق زنان ومباحث اینچنینی از برنامه های این شبکه هستند .

 از جمله برنامه‌های اصلی این تلویزیون می‌توان به گفتگو، ۳۰ دقیقه، کارگران و یک دنیای بهتر، نان و گل سرخ به تهیه کنندگی مریم نمازی به دو زبان فارسی و انگلیسی و نیز دها برنامه دیگر در موضوعات مختلف زنان، کودکان، محیط زیست و... اشاره کرد. مدیر این تلویزیون در حال حاضر کیوان جاوید از اعضای دفتر سیاسی حزب است.



کیفیت تولید برنامه‌های این تلویزیون بسیار ضعیف، غیر خلاق و یکنواخت است که مدیران این تلویزیون دلیل آنرا نبود منابع مالی کافی اعلام می‌کنند. حککا نیز تا کنون اطلاعاتی در مورد میزان مخاطبان و نفوذ اجتماعی این تلویزیون منتشر نکرده است. هر چند برنامه‌های پخش زنده این تلویزیون به زبانهای فارسی، کردی و ترکی با استقبال مخاطبان روبرو شده است که طی تماس تلفنی روی خط زنده تلویزیون صحبت می‌کنند. آماری از میزان تماسهای تلفنی از داخل ایران با این شبکه نیز در دست نیست.

به گفته برخی اساسا حزب کمونیست و جنبش چپ در ایران بیشتر متمایل به شوروی بوده و در حال حاضر نیز تمایل به روسیه دارد . تاریخ جنبش چپ در ایران و وابستگی حزب توده به شوروی  و نفوذ در ایران موید این مورد است و بر این اساس بسیاری تلویزیون کانال جدید و در کل حزب کمونیست را مورد حمایت غیر مستقیم روسیه  و  راهی برای نفوذ و تاثیر گذاری و اعمال قدرت و فشار در ایران می دانند .

 همچون شبکه های دیگر سیاسی ، این شبکه بارها تحت پارازیت اندازی قرار گرفته وارتباط با این شبکه و حزب کمونیست کارگری جرم محسوب می شود و افراد مرتبط از طرف نهادهای نظامی و اطلاعاتی تحت پیگرد قرار میگیرند .

 پایگاه رسمی  کانال جدید 


حزب کمونیست ایران -ویکی پدیا
پیک ایران
جنبش چپ
حزب کمونیست ایران
سازمان کارگران انقلابی ایران
ارگان حزب کمونیست ایران
آسیب شناسی جریان چپ در ایران
درباره انگیزه و راهکار جنبش چپ
«جنبش چپ»، دشمن ایران


مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلوزیون کانال جدید new channelفرکانس تلوزیون کانال جدید new channel
برنامه های تلوزیون کانال جدید new channel

کانال جدید،شبکه کانال جدید،کانال جدید تی وی،تلویزیون کانال جدید،کانال مطالب جدید،فیلم های شبکه کانال جدید،کانال جدید ماهواره،کانال جدید آنلاین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر