منوی بالای صحه

۱۳۹۷ اردیبهشت ۴, سه‌شنبه

تلویزیون آی سی سی icc

آی سی سی ICC 
شبکه سینمایی ایرانیان  Iranian Cinema Channel 
شبکه آی سی سی یکی از قدیمیترین و پربیینده ترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است که  به صورت ۲۴ ساعته فقط به پخش فیلمهای سینمایی میپردازد .
مدیریت شبکه سینمایی ایرانیان با حمید احمدی است .


شبکه سینمایی ایرانیان ICC
شبکه سینمایی ایرانیان ICC


شبکه ICC در کل به پخش فیلم های و سریالهای ایرانی میپردازد و بسیاری از فیلم های سینمایی که در حال اکران هستند و روی پرده سینما ها در حال فروش هستند نیز از طریق این شبکه به نمایش در می آید .به گفته مسئولین این شبکه فیلم ها و سریالها با جلب نظر و هماهنگی  تهیه کنندگان و کارگردانان  اقدام به پخش آنها میشود .

همچینین در زمانی که بسیاری از ساخته های سینمای ایران در قبل از انقلاب ۱۳۵۷  توسط صدا و سیمای ایران سانسور میشوند و یا در کل به نمایش در نمی آمدند ، شبکه ICC  تنها راه برای مشاهده فیلم های قبل از انقلاب و تجدید خاطره برای نسلهای آن دوران بوده است .

برنامه های شبکه ICC برای تمام رده های سنی پخش میشوند که شامل برنامه ها و فیلم های کارتون وانیمیشن برای نوجوانان و کودکان ، فیلمهای اکشن و هیجانی ،فیلمهای درام عاشقانه و کمدی و سایرفیلم های سینمایی است .

پایگاه رسمی شبکه آی سی سی

ای سی سی
چنل ای سی سی

مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلویزیون آی سی سی ICCفرکانس آی سی سی  ICC
برنامه های آی سی سی ICCپخش زنده آی سی سی ICC LIVE


شبکه سینمای ایرانیان،شبکه سینمایی ایران،شبکه آی سی سی،شبکه ICC ،تلویزیون سینمای ایرانیان،تلویزیون آی سی سی،کانال آی سی سی،شبکه سینمایی ایرانیان ICC ،شبکه پخش فیلم سینمایی ،شبکه حمید احمدی،تلویزیون ICC 

۱ نظر:

  1. شبکه فوق العاده. فقط ی در خواست دارم ساعت سریال پلیسی راکی دیروقته ممنون میشم ک زودتر پخشش کنید

    پاسخحذف