منوی بالای صحه

۱۳۹۷ اردیبهشت ۴, سه‌شنبه

تلویزیون سیمای آزادی IRANNTV

سیمای آزادی  iranntv
Iran National Television (INTV
سیمای آزادی شبکه تلویزیونی رسمی سازمان مجاهدین خلق است که از اواسط دهه ۷۰ خورشیدی راه اندازی شد و به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش میکند .

سازمان مجاهدین خلق یک سازمان نظامی - سیاسی  و کاملا مخالف جمهوری اسلامی در ایران است که از سال ۱۳۴۴ راه اندازی شد و در حکومت قبلی ایران نیز به مخالفت با  حکومت پهلوی می پرداخت و یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار ترین نیروهای سیاسی درشکل گیری انقلاب ۱۳۵۷ در ایران بود .این گروه پس از انقلاب ایران نیز هدف خود را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده است و همچنان در حال مبارزه و تبلیغات علیه آن است .

سیمای آزادی
سیمای آزادی

بیشتر برنامه های این شبکه توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق ساخته می شود و اکثر برنامه ها سیاسی است و یا رویکرد سیاسی و ایدئولوژیک دارد .
اخبار مربوط به کمپ اشرف ،اعلامیه ها و بیانیه های رهبران سازمان ،گردهمایی های اعضا ،اخبار تظاهرات  ها و تحصن ها و اعتراضات مربوط به ایران، اخبار سیاسی - اجتماعی مربوط به ایران و جهان، رویدادهای سیاسی منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان ، مسائل سیاست خارجی ایران و سایر کشورها  از برنامه های اصلی این شبکه هستند .

این شبکه خود را تلویزیون ملی ایران می نامد و برنامه های بسیار متنوعی به سبک  یک شبکه سراسری ملی در تمامی زمینه ها تولید و پخش میکند. از برنامه های تفریحی و سرگرمی گرفته تا اخبار کامل روزانه و فیلم سینمایی هفتگی و تحلیل های سیاسی و اجتماعی .نشان این شبکه نیز نشان شیر و خورشید پرچم ملی ایران است . بسیاری از برنامه های آن جنبه براندازانه و ضد حکومت فعلی را دارند که از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نیستند و تقریبا این شبکه به طور مداوم تحت پارازیت اندازی قرار میگیرد .


پایگاه رسمی سیمای آزادی

سازمان مجاهدین خلق ویکی پدیا
مریم رجوی -پایگاه رسمی
اسکندر فیلابی -مجاهدین در ورزش
انجمن نجات - تلاش برای رهایی از فرقه رجوی
اعدام چهار تن از امرای ارتش و تبریک مجاهدین خلق به روح الله خمینی



مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلویزیون سیمای آزادی IRANNTVفرکانس سیمای آزادی IRANNTV
برنامه های سیمای آزادی IRANNTVپخش زنده سیمای آزادی IRANNTV

شبکه سیمای آزادی،شبکه ایران ان تی وی،شبکه تلویزون ملی ایران،کانال تلویزیون ملی ایران،کانال سیمای آزادی ،شبکه IRANNTV ،تلویزیون iranntv خبر فوری سیمای ازادی،سیمای ازادی اخبار،،سیمای ازادی طنز،فرکانس سیمای ازادی،شبکه سیمای ازدای،سیمای ازادی زنده،سیمای ازادی ارشیو،سیمای ازادی انلاین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر