منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

قیچی

قیچی ماهواره
قیچی وسیله ای است که از آن برای گرفتن  دو یا چند جهت روی یک دیش استفاده می شود . یک قسمت حلقه به دور ال ان بی اول ، و قسمت دیگر حلقه به دور ال ان بی دوم بسته میشود و با استفاده  از پیچ روی دسته آن فاصله دو ال ان بی از یکدیگر به راحتی تنظیم میشود.توجه داشته باشید که قیچی ماهواره نه چیزی را قیچی میکند و نه چیزی را برش میدهد ، این یک اصطلاح است و به دلیل شباهت این وسیله به قیچی ، نامگذاری میشود. در حقیقت عملکرد آن کاملا متفاوت است و از دو حلقه انتهایی آن به  عنوان گیره ال ان بی  و از پیچ وسط آن برای کم و زیاد کردن فاصله دو ال ن بی استفاده می شود.در برخی موارد به نام انبری هم نام میبرند .


قیچی ماهواره
قیچی 























نکته قابل توجه و مهم درباره قیچی زدن
وقتی شما یک جهت دوم را به وسیله قیچی ، روی یکی جهت اصلی میگیرید ، جایی که ال ان بی دوم قرار میگیرد ، به این معنا نیست که ماهواره در همان موقعیت و  وضعیت قرار دارد . یعنی مثلا وقتی شما یک دیش و ال ان بی به مرکزیت هاتبرد دارید ، و میخواهید یک ال ان بی دیگر برای عرب ست روی آن نصب کنید ، وقتی که روبروی دیش بایستید ، ال ان بی عربست در پایین و سمت چپ هاتبرد قرار میگیرد . این به معنا نیست که عربست  هم در پایین و سمت چپ هاتبرد قرار دارد . درست برعکس . عربست در موقعیت نزدیکتر قرار دارد .یعنی در بالا و سمت راست هاتبرد . در حقیقت شما باید نقطه انعکاس امواج را از دیش در نظر بگیرید . اگر یک دیش مجزا به مرکزیت عربست بخواهید در کنار آن قرار دهید ، اگر روبروی دیش بایستید ، دیش به سمت راست و بالا میچرخد .



قیچی ماهواره
قیچی 








مطالب مرتبط
سوئیچ


بستن دو دیش همزمان،گرفتن دو جهت, قیچی،قیچی ماهواره،, گرفتن چند جهت،گرفتن دو جهت همزمان،گرفتن چند جهت همزمان, قیچی زدن ماهواره،نصب قیچی به مرکزیت هاتبرد،قیچی بدر به مرکزیت هاتبرد،آموزش قیچی زدن یاه ست به مرکزیت هاتبرد،قیچی بدر به مرکزیت یاهست،نصب قیچی به مرکزیت یاهست،قیچی یاهست به مرکزیت هاتبرد،نصب یاه ست به مرکزیت هاتبرد (قیچی)،آموزش نصب ماهواره بدر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر