منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

تلوزیون فارسی وان Farsi 1

تلوزیون فارسی وان   Farsi 1
شبکه فارسی وان از مرداد 1388( اگوست 2009 میلادی) شروع به فعالیت کرد و کار خود را با دوبله بسیاری از سریالهای روز دنیا آغاز کرد . این شبکه با سریالها و برنامه های متنوع به سرعت جای خود را در میان مخاطبین فارسی پیدا کرد و امروز یکی از پربیننده ترین شبکه های ایرانی و فارسی زبان است .
دفتر فارسی 1 در کشور امارات متحده عربی و در استودیو سیتی شهر دوبی قرار دارد .
 فارسی 1 تحت سرمایه گذاری مشترک نیوزکورپوریشن   و گروه موبی اداره میشود

نیوز کورپوریشن  news corporation
یک شرکت چند ملیتی مستقر در نیویورک امریکاست که توسط رابرت مرداک  تاسیس شد . که بیش از 45000 نفر کارمند و بیش از 56 میلیارد دلار امریکا درآمد دارد و یکی از بزرگترین قطبهای رسانه ای جهان است . ومی توان آن را از رقبای هالییود به شمار آورد .

نیوز کورپوریشن
 پایگاه رسمی نیوز کورپوریشن

گروه موبی
گروه موبی نیزشرکت رسانه ای است که توسط سعد محسنی اداره میشود و شبکه های تلوزیون طلوع، رادیو لمر و .. چند شبکه دیگر را اداره میکند .
موبی گروپ
پایگاه رسمی گروه موبی

فارسی 1 بیشتر برنامه های تفریحی، سرگرم کننده و سریالهای خارجی ،سریالهای  ترکی ، امریکایی و امریکای جنوبی را دوبله و پخش میکند . تبلیغات کمتری را به مخاطب نشان میدهد و بسیار حرفه ای و حساب شده فعالیت میکند . کیفیت تصویر HD و استفاده از فرکانسهای قوی و مناسب ، برنامه های متنوع و کمتر سانسور شده فارسی 1 را به یکی از بهترین و پربیننده ترین شبکه های ایرانیان و سایر فارسی زبانان تبدیل کرده است.


فارسی وان

 فارسی 1 از دید رسانه های داخلی ایران و حکومت ایران شبکه ای است که برای فریب مردم ایران و بازی های سیاسی و رسانه ای  مانند جنگ روانی و مهندسی اجتماعی ساخته شده و بسیاری از برنامه های آن نیز تحت پارازیت در ایران قرار گرفته اند . قسمتهای خاصی از سریال 24 و برنامه های چند شنبه با سینا  از این جمله اند.همچنین افراد و شرکتهای مرتبط با آن نیز در ایران مورد پیگیری قرار میگیرند.

پایگاه رسمی فارسی وان
پدیده ای به نام فارسی وان

شبکه فارسی وان در پاییز سال 1395 به کار خود پایان داد




شبکه فارسی وان،تلویزیون فارسی وان،شبکه فارسی 1،تلویزیون فارسی 1،کانال فارسی وان،کانال فارسی 1،چندشنبه با سینا،فرکانس فارسی وان،برنامه های فارسی وان،سریال فارسی وان،سریال های فارسی وان،برنامه های فارسی وان،فترسی وان ،فارسی 1 ،فارسی وان چی شد،فارسی وان ماهواره،فارسی وان پخش ،فارسی وان انلاین،کانال فارسی وان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر