منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

تلوزیون پی ام سی PMC

پی ام سی PMC
مخفف Persian Media Corporation شبکه رسانه فارسی
یا Persian Music Channel کانال موسیقی فارسی
تلوزیون ماهواره ای 24 ساعته پخش موزیک و رسانه های تصویری است . که در سال 1382 تاسیس شد .
دفتر مرکزی این شبکه ابتدا در آمستردام هلند بود ، ولی در حال حاضر در شهر دبی کشور امارات متحده عربی است .
پی ام سی با شرکتهای آونگ ، ترانه ، کلتکس رکوردز، پارس ویدئو ، رادیو جوان و چند شرکت فرهنگی هنری و استودیوی دیگر و همچنین بسیاری از استودیو ها وشرکتهای اهنگ سازی داخل ایران همکاری میکند . پی ام سی به لحاظ کیفیت تصویری و کاری یکی از بهترین و پربیننده ترین شبکه های فارسی است ، و حتی بسیاری مخاطبان خارج از ایران را هم به خود جلب کرده است .


پی ام سی pmc
پی ام سی

شبکه پی ام سی به لحاظ اجتماعی و سیاسی بسیار محافظه کارانه فعالیت میکند . برنامه های این شبکه در ایام سوگواری ، رحلت ها و شهادت ها قطع میشود و کلیپ های سیاسی اجازه پخش ندارند . از اینرو شایعات زیادی درباره وابستگی این شبکه به داخل و وابستگان نزدیک به هاشمی رفسنجانی مطرح بود . در نهایت در سال 1393 در وبسایت رسمی پی ام سی درج شد که این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و طبق مجوز وزارت ارشاد فعالیت میکند .

شبکه پی ام سی در زمانی شروع به فعالیت کرد که کمبود یک شبکه صرفا مربوط به موسیقی فارسی کاملا احساس میشد و از طرفی دسترسی عموم جامعه به موسیقی ایرانی و خوانندگان مشهور ایرانی با توجه به سرکوب و سانسور شدید حکومت ، فقط از طریق شبکه های لس آنجلسی بود و شبکه پی ام سی تا حد زیادی این انحصار را شکست !!! 
پی ام سی از طرفی قرار بود نمایش دهنده هنر ایرانی و موسیقی ایرانی به غرب و همچنین به ایرانیانی که از ماهواره استفاده میکنند باشد ،تا گرایش جوانان ایرانی به موسیقی و فرهنگ غربی و به قول خودشان لس آنجلسی را کمتر کند ، استفاده فراوان از کلمات و اصطلاحات انگلیسی در لوگوها ،سرتیتر برنامه ها و عنوان ها  و پخش بر روی ماهواره های اروپایی این شبکه ، نشان دهنده اصرار و اهمیت همین موضوع است .

و از طرفی هم  فرصتی هم برای فعالین داخلی فراهم کند تا کلیپ ها و اثار هنری خود را در آنجا به معرض نمایش بگذارند . پی ام سی پس از مدتی با افزایش بیننده هایی فراتر از آسیا و اروپا ، تبدیل به یکی از محبوب ترین و گران ترین شبکه های ماهواره ای برای پخش آثار هنرمندان شد و رفته رفته با خرید و دوبله برنامه های محبوب بیشتر شبکه دیگری با نام pmc family را هم تاسیس کرد .

به گفته برخی مهرداد اسماعیلی کیا مدیر شبکه پی ام سی است که شرکت KIAMAX  و چندین شرکت دیگر راهم در اختیار دارد.


 پایگاه رسمی پی ام سی pmc

پی ام سی موسیقی 
مجموعه های تلویزیونی پخش شده از شبکه پی ام سی خانواده
کانال تلگرام : کانال هواداران شبکه پی ام سی pmc تلگرام
چرا شبکه پی ام سی قطع شده فروردین 98
شبکه پی ام سی PMC
اینستاگرام پی ام سی
فرکانس جدید PMC یاهست، هاتبرد و یوتلست
اطلاعاتی درباره شبکه پی ام سی PMC
اطلاعاتی از PMC تا «جم» و «من و تو» و AAA 




فرکانس pmc در هاتبرد 2017،فرکانس جدید pmc در یاه ست،فرکانس pmc در هاتبرد 2016،فرکانس pmc در yahsat،فرکانس جدید pmc در هاتبرد 2017،فرکانس جدید pmc 2017،فرکانس در یاه ست،فرکانس pmc hd روی یاه ست،پی ام سی موسیقی،شبکه پی ام سی،پی ام سی تی وی،شبکه پی ام سی زنده،پی ام سی بینگو،پی ام سی موزیک ویدئو،pmc tv،pmc music video، pmc channel، شبکه pmc، کانال pmc،تلویزیون پی ام سی،تلویزیون pmc،پ م س،پیامسی؛پی امسی،پیام سی،وبسایت پی ام سی،وبسایت شبکه پا ام سی،سایت pmc،پی ام سی موزیک،pmc top 20،
PMC MUSIC، PMC TV،PMCفال پی ام سی، پی ام سی موزیک ویردئو،پی ام سی موسیقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر