منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

تلوزیون پارس PARS

تلوزیون پارس PARS

تلویزیون پارس یکی از قدیمی ترین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان و ایرانی است  و فعالیت خود را از سال 1987 در کالیفرنیا آغاز کرد .
برنامه های این شبکه بیشتر برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران  و جهان است. برنامه های فرهنگی ، تاریخی و هنری نیز از برنامه های مهم و از رویکردهای اصلی این شبکه است .
 بیشتر برنامه سازان و فعالین این شبکه از ایرانیان مقیم امریکا و افراد وابسته و یا فعال در حکومت قبلی ایران هستند و دیدگاه های افراد این شبکه نیز بیشتر سیاسی و مخالف حکومت موجود در ایران است .


تلویزیون پارس
تلویزیون پارس 

مدیریت شبکه پارس با مهندس امیر شجره  است .
شجره پیش از انقلاب ایران، مسئول اداره تئاتر در وزارت فرهنگ و هنر، تنطیم کننده و نویسنده ی رادیو و تلویزیون، تهیه کننده و کارگردان، گوینده و مجری برنامه های زنده در سازمان رادیو و تلویزیون بود.هاله (فاطمه) نظری، همسر شجره نیز از هنرپیشه های سینما و تلویزیون بوده است .

” شمس الدین شجره در ابتدا به همراه ضیا آتابای که هم اکنون در شبکه فارسی زبان دیگری مشغول کار است، تلویزیون ۲۴ ساعته ی جام جم را در سال ۱۳۷۵ راه اندازی می کند. اما رفته رفته با بروز اختلاف هایی میان این دو، شجره تمامی سهم آتابای را خریداری کرده و نام این شبکه را به پارس تغییر می دهد. “


 یکی ازمهمترین و پربیننده ترین برنامه های این شبکه ، برنامه سرزمین جاوید از بهرام مشیری است که با رویکرد تاریخی ، اجتماعی و سیاسی  مربوط به تاریخ اسلام ، مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرد ، بطوریکه در نماز جمعه تهران به امامت هاشمی رفسنجانی به  طور غیر مستقیم به موضوعات آن اشاره شد  .

از برنامه های دیگر محبوب و پربیننده این شبکه برنامه یاران از علیرضا میبدی و  همچنین اخبار این شبکه است . شبکه پارس  طبق گفته مدیر این شبکه به لحاظ مالی از طریق کمک ایرانیان خارج از کشور اداره میشود و هر از چند گاهی هم برنامه هایی برای کمک و همیاری برای سرپا نگه داشتن شبکه اجرا میشود .
 ضعف تکنیکی و عدم کیفیت صدا و تصویر و کمبود امکانات در این شبکه به راحتی قابل مشاهده است . این شبکه بیشتر بر روی محتوا تاکید دارد و مخاطبین آن بیشتر فعالین و علاقه مندان  سیاسی و اجتماعی، احزاب  و بیشتر قدیمی ترها  و کمتر جوانان هستند . برنامه های سرگرمی و فیلم سینمایی و کارتون و نظایر ان در این شبکه جایی ندارند و میتوان آن را شبکه و پایگاه  اندیشمندان و صاحب نظران خارج از کشور دانست .



 پایگاه رسمی تلویزیون پارس



مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلوزیون پارس PARSفرکانس تلوزیون پارس PARS
برنامه های تلوزیون پارس PARSپخش زنده پارس PARS LIVE

پارس تی وی،شبکه پارس ،کانال پارس،پارس ماهواره،تلگرام پارس،تلویزیون پارس،پخش زنده پارس،پارس هاتبرد،پارس یاه ست،پارس شجره،پارس ارشیو،پارس زنده،
فرکانس ماهواره پارس،فرکانس pars در یاه ست،فرکانس pars،فرکانس جدید،فرکانس شبکه پارس،فرکانس تلویزیون پارس،فرکانس شبکه parstv،فرکانس pars tv،تمامی فرکانس های یاه ست،فرکانس پارس تی وی،فرکانس PARS TV در یاه ست،فرکانس بهرام مشیری،فرکانس تلویزیون شجره،فرکانس کانال پارس،فرکانس شبکه پارس،فرکانس تلویزیون یاران،فرکانس های تلویزیون پارس،فرکانسهای شبکه پارس،فرکانسهای پارس تی وی،شبکه پارس،فرکانس شبکه پارس در یاه ست،فرکانس تلویزیون پارس،آرشیو تلویزیون پارس،pars tv فرکانس،فرکانس پارس تی وی،فرکانس شبکه پارس در بدر،فرکانس جدید شبکه پارس 2016،فرکانس جدید پارس تی وی 2016،فرکانس جدید شبکه پارس 2016،فرکانس جدید شبکه پارس 2017،فرکانس جدید پارس تی وی 2016،فرکانس جدید پارس تی وی 2017،فرکانس شبکه پارس 2017،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر