منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

تلوزیون من و تو manoto

تلوزیون من و تو manoto
یک تلوزیون فارسی ۲۴ ساعته رایگان با برنامه های متنوع تفریحی ، سیاسی و اجتماعی ، اقتصادی ،  برنامه های علمی  و ورزشی و برنامه های گوناگون دیگر است که در سال 2010 راه اندازی شد .
من وتو یکی از پربیننده ترین و پرطرفدارترین شبکه های تلوزیونی ماهواره ای فارسی است . و به سرعت و در مدت کوتاهی مخاطبین فراوانی را جذب کرد .
برنامه های آکادمی گوگوش و مسابقه استیج یکی از پربیننده ترین برنامه های این شبکه بودند.
به دلیل پخش برنامه های سیاسی مانند اتاق خبر و یا برنامه طنز سیاسی شبکه نیم ، از طرف حکومت و طرفداران آن ، شایعات بسیار زیادی برای تخریب چهره کارمندان و مسئولین این شبکه ساخته  می شود .
دفتر تلوزیون من و تو در لندن قرار دارد .

من و تو manoto
من و تو manoto

به گفته رسانه های داخلی ایران ، این شبکه از طرف افراد وابسته به شاهزاده رضا پهلوی و با گرایشاتی متمایل به حکومت قبلی ایران تولید برنامه میکند و برنامه های سیاسی و اجتماعی آن بیشتر نگاه انتقادی به کلیت حکومت موجود در ایران را دارد . شبکه من وتو در مدت زمان کوتاهی  با برنامه های متنوع علمی ، تفریحی و سیاسی اجتماعی ، طیف وسیعی از مخاطبان جوان ، قدیمی تر ها ، تحصیل کرده ها و بسیاری از ایرانیان خارج از کشور را نیز به خود جلب کرده است .


خبرگزاری رویترز - تلویزیون من و تو، پر بیننده ترین تلویزیون فارسی زبان
شبکه تلویزیونی من وتو متعلق به کیست؟
چالشی که علیز راه انداخت/ منابع مالی شبکه‌های ضدایرانی از کجاست؟
چه کسی آرشیو تلویزیون را فروخت؛ به «من و تو» یا سپاه؟
رفتار خائنانه شبکه منوتو و رسانه‌های فارسی‌زبان
مروری بر پرونده یک سالگی شبکه تلویزیونی من وتو
واکنش خبرنگاران اصلاح‌طلب به اظهارات علیزاده علیه «من و تو»
افشای راز کارشناس شبکه «من و تو»
چه-کسی-آرشیو-صداوسیما-را-به-من-وتو-فروخت
اهداف شبکه منوتو از برنامه‌های ببین تی‌ وی و سمت نو و سالی‌ تا ک
شبکه من وتو- باشگاه خبرنگاران جوان
فیلم ضرب و شتم کارشناس من وتو به جرم دفاع از ایران
شبکه  من و تو- ایندیپندنت
شبکه  من وتو- نورمگز

مطالب مرتبط با فرکانس تلوزیونها و شبکه های ماهواره ای
فرکانس تلوزیون های فارسیفرکانس ماهواره ها
تلوزیون من وتو manotoفرکانس تلوزیون من و توmanoto
برنامه های تلوزیون من و توmanotoپخش زنده من و تو MANOTO LIVE

من وتو ماهواره،من وتو ارشیو،من وتوپخش زنده،من وتوزنده، منو تو شبکه،شبکه من و تو

فرکانس شبکه من وتودریاهست،فرکانس جدید من و تو در ماهواره یاهست،فرکانس من و تو در بدر،فرکانس شبکه من و تو در ماهواره اکسپرس،فرکانس جدید manoto1 در یاه ست،فرکانس من و تو اچ دی در یاه ست،فرکانس شبکه ی manoto،فرکانس شبکه manoto hd در هاتبرد،فرکانس ماهواره،فرکانس ماهواره ها،فرکانس ماهواره یاه ست،،فرکانس های ماهواره،فرکانس های جدید یاه ست 2016،فرکانس یاه ست 2016،فرکانس مادر ماهواره یاه ست،فرکانس مادر یاه ست 2016،لیست فرکانس های یاه ست،فرکانس MANOTO،فرکانس جدید،فرکانس شبکه،فرکانس تلویزیون،فرکانس تلوزیون،فرکانس تلویزیون های فارسی،فرکانس تلویزیون های فارسی زبان،فرکانس فارسی،فرکانس فارسی زبان،فرکانس شبکه های فارسی هاتبرد 2016،لیست کانالهای ماهواره هاتبرد،فرکانس شبکه های فارسی زبان هاتبرد،فرکانس شبکه های فارسی زبان در یاه ست،فرکانس شبکه های فارسی هاتبرد 2015،فرکانس ،ماهواره یاه ست،فرکانس جدید شبکه های فارسی هاتبرد 2017،فرکانس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان،آخرین اخبار شبکه های ماهواره ای،اخبار جدید یاهست،خبرگزاری یاهست،خبرگزاری یاه ست تیوی،یاه ست نیوز،دارندگان یاهست،یاهست تیوی،یاهست فرکانس جدید،فرکانس شبکه manoto 1،فرکانس manoto tv،تمامی فرکانس های یاه ست،فرکانس من وتو تی وی،فرکانس manoto hd در یاه ست،لیست فرکانس های یاه ست،فرکانس های جدید یاه ست 2016،فرکانس یاه ست 2016،لیست کانالهای ماهواره هاتبرد،فرکانس ماهواره یاه ست،شبکه های فارسی زبان ماهواره،فرکانس شبکه های فارسی زبان هاتبرد،فرکانس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان،لیست شبکه های ماهواره ای فارسی زبان،فرکانس شبکه های فارسی زبان در یاه ست،فرکانس شبکه های فارسی هاتبرد 2017،فرکانس منوتو،فرکانس من و تو،من وتو،شبکه منو تو،کانال من و تو،تلویزیون من وتو،ماهواره من وتو،فرکانس جدید من و تو در ماهواره یاهست،فرکانس جدید manoto1 در یاه ست،فرکانس شبکه من و تو در هاتبرد،فرکانس من و تو در express am22،فرکانس شبکه من وتودریاهست،فرکانس جدید من و تو در ماهواره بدر،فرکانس من و تو در اکسپرس،فرکانس من و تو اچ دی در یاه ست،فرکانس pmc در ماهواره express am22،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر