منوی بالای صحه

۱۳۹۴ شهریور ۱۴, شنبه

کارت دی وی بی

توضیحات دیگر در مورد کارت دی وی بی 

1-برای مشاهده تصاویر تنها به کارت گرافیک(VGA) نیاز دارند و به کارت ویدئو یا کارت Capture و یا TV Tuner نیاز ندارند.

2- کارتهای DVB در هنگام پخش تصاویر، بدون هیچ زحمتی و فقط با فشردن یک دکمه، قادرند صدا و تصویر را بدون هیچ افت کیفیتی ضبط کنند(فرمت ضبط تصاویر بستگی به نرم افزار پخش کننده دارد، ولی معمولا دو فرمت pva و mpg2 استفاده می شوند.)


3-اکثر کارتهای DVB توانایی پخش شبکه هایی که با فرمت ( HD(HDTV برنامه پخش میکنند را دارند. VHDT به معنی شبکه های تلویزیونی با کیفیتهای بالا میباشد کیفیتهایی چندین برابر شبکه های عادی.
کارت دی وی بی اکسترنال
کارت دی وی بی اکسترنال



4-حتی نوع معمولی این کارت ها که خشاب نمیخورد، با ترفندهای نرم افزاری بسیار ساده قادرند تمام کانال های کارتی را که توسط دستگاه های ریسیور در ایران باز نمی شوند را باز کنند، که این ویژگی مزیت نوع معمولی را به نوع خشاب خور بیشتر می کند.

5-حتی به وسیله اینترنت میتوان از کارتهای شبکه های ماهواره ای کارتی که افراد در اینترنت به اشتراک میگذارند نیز استفاده کرد. با این کار میتوان شبکه هایی را مشاهده کرد که کدهای آنها وجود ندارد(هنوز هک نشده اند) که ریسیورهای معمولی قادر به این کار نیستند.

6-به جز همه مزایای گفته شده یک مزیت مهم دیگر هم قیمت کارت هایDVB است. البته برای مقایسه قیمت ها آن نوع کارتDVB را که خشاب نمیخورد با ریسیورهایی که خشاب میخورند مقایسه کنید چون هردوی آن ها یک کار انجام میدهند و ترجیحی برای دستگاه های ریسیور نسبت به کارتهای DVB وجود ندارد اما قیمت کارت های خشاب خور تقریبا معادل قیمت ریسیورهاییست که خشاب نمی خورند.


7-استفاده دیگر کارتهای DVB، اینترنت ماهواره ای با سرعت فوق العاده بالاست.



مطالب مرتبط
ال ان بی LNB

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر